Innováció

Ti jöttök Innovációs projektverseny!
Inovváció
Az egészséges életmód képviselete mellett egy másik kiemelten fontos terület számunkra az innováció. Cégünk törekszik rá, hogy mindig újabb és újabb innovatív termékkel jelenhessen meg a piacon, így nagy hangsúlyt fektetünk az egyedi étrend-kiegészítők mellett a funkcionális élelmiszerek és a táplálkozási kozmetikumok forgalmazására is. Büszkék vagyunk rá, hogy 2015. áprilisában a MAKKA® Beauty Coffee bioaktív kollagén peptidet tartalmazó innovatív kávékülönlegességünk elnyerte a Ti jöttök Innovációs projekt versenyen a HIPAVILON különdíját.
A MAKKA® Beauty Coffee innovatív táplálkozási kozmetikum nemzetközi oltalomszerzésének projektje:

2014. December 31-ével zárult a Vitálvár Kft. által forgalmazott MAKKA® Beauty Coffee Közösségi oltalomszerzésének projektje. A projekt keretében a Kutatási és Technológiai Innovációs Alap támogatásának köszönhetően a Vitálvár Kft.-nek lehetősége nyílt az innovatív MAKKA® Beauty Coffee táplálkozási kozmetikumnak a teljes körű hazai és közösségi oltalomszerzésére.tan

A MAKKA® Beauty Coffee minden szempontból egy magyar innováció, amire büszkék vagyunk. Az összetett hatásfaktorokat egy elegáns, és attraktív dizájnnal próbáltuk kifejezni a csomagolás terén is. A gondos formatervezés eredményét oltalom alá helyeztettük, hiszen célunk a fejlődés és a továbblépés. Az iparjog védelmének élvezete profizmust és komolyságot sugall mind a versenytársak, mind a fogyasztók és partnerek felé.

A MAKKA® Beauty Coffee formatervezési mintaoltalma és ennek nemzetközi kiterjesztése egy nagyobb célkitűzés része a MAKKA® Branddel kapcsolatban. A Vitálvár Kft. egy olyan termékcsalád kidolgozásán fáradozik, mely egyedi és beazonosítható Brandként hódíthat a funkcionális élelmiszerek piacán.

A projekt eredményeként a MAKKA® márkanév a Szellemi Tulajdon Nemzeti hivatala által jegyzett hazai ábrás védjegyoltalom alatt áll 213575-ös és 214570-es lajstromszámon, a MAKKA® Beauty Coffee csomagolási dizájnja pedig hazai formatervezési mintaoltalom alatt áll 92120-as lajstromszámon és a Belső – Piaci Harmonizációs Hivatalnál jegyzett Közösségi Védjegyoltalom alatt 012888301-es lajstromszámon.

A bejegyzett védjegyoltalom, formatervezési mintaoltalom és közösségi védjegyoltalom mind hozzájárult a MAKKA® Kávék innovativitásának, minőségének és szellemi értékének elismeréséhez és lehetőséget teremtett a külföldi piacokon való terjeszkedéshez. A jövőben elsődleges célunk, hogy ezt a jól megalapozott márkanevet további termékekkel bővítsük és a fogyasztókkal megismertessük.

Cégünk kiemelten fontosnak tartja, hogy mindig újabb és újabb innovatív termékkel jelenhessen meg a piacon, így nagy hangsúlyt fektetünk az egyedi étrend-kiegészítők mellett a funkcionális élelmiszerek és a táplálkozási kozmetikumok gyártására is.

LOGO

2016-ban Magyar Termék Nagydíjat kaptunk!

Szeptember 6-án a MAKKA hat termékből álló családja megkapta a Magyar Termék Nagydíjat! Hatalmas elismerés ez számunkra, hiszen ez a védjegy közel 20 éve hazánk legszigorúbb és legtekintélyesebb minősítő rendszere. A Magyar Termék Nagydíj nemzetközi viszonylatban is jelentős presztízzsel rendelkezik. Ez a védjegy tényleg értéket képvisel és azok a termékek, amelyek rendelkeznek vele méltán büszkélkedhetnek a Nagydíjjal.


Innováció témában az RSM DTM Hungary is írt rólunk. A megjelent cikket alább olvashatjátok:
 European Business Awards222

Mindig megpróbálunk egy kicsit mások lenni, mint a többiek: középpontban az innováció

A MAKKA Brand gyártója, az Esentico Kft a vállalkozó szellem folyamatos fenntartása mellett a termékfejlesztésre is nagy hangsúlyt fektet: új eljárások alkalmazásával, egyedi összetevőkkel, új formulákkal, a versenytársakétól eltérő kombinációkkal igyekeznek kiszolgálni vevőik igényeit.

Az Esentico Kft. is, melynek vezetője Mák Kálmán, magyar tulajdonú vállalkozás, és mára több mint 8 saját fejlesztésű étrend-kiegészítővel és 4 funkcionális élelmiszernek számító kávékülönlegességgel van jelen a hazai piacon. Készítményeikben természetes alapanyagok használatára törekszenek, emellett folyamatosan új termékek bevezetésével is kísérleteznek, amelyek a befektetés mellett kreativitást, újító és kitartó vállalkozói szellemet igényelnek.

A cég számára a legfőbb szempont az, hogy újabb és újabb innovatív termékkel jelenhessenek meg a piacon, ezért a K+F területe kiemelt fontosságú számukra. Emellett folyamatosan igyekeznek megkülönböztetni magukat a piacon lévő más termékektől, és gyártási kapacitásukat minősítési rendszerek bevezetésével és telephelybővítéssel próbálják tovább erősíteni. Kis létszámú családi vállalkozás révén kiemelten fontos számukra a csapatmunka.

Az European Business Awards esetében úgy gondolják, e rangos nemzetközi díj rávilágít az adott vállalkozás esetében egy-egy terület jelentőségére, eredményességére, a gazdaságban betöltött pozitív szerepére, s a jól publikált elismerés a fogyasztók körében nagyobb bizalmat válthat ki.

Az Esentico Kft. jelentős áttörést a piacon mindenképpen az innovatív termékek létrehozásával érhet el, így nagy hangsúlyt fektetnek az egyedi étrend-kiegészítők mellett a funkcionális élelmiszerek és a táplálkozási kozmetikumok gyártására.

A külföldön már népszerűségnek örvendő táplálkozási kozmetikumok olyan élelmiszerek, amelyek szépészeti előnnyel rendelkeznek, így az Esentico MAKKA® Beauty Coffee elnevezésű kávéja az egyik első táplálkozási kozmetikumként úttörőnek számít a magyar piacon. Az egyedi összetevők kikísérletezése mellett pedig a designra is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen fontos számukra, hogy a minőségi termék minőségi külsővel jelenjen meg.

Több kávéjuk magyar és nemzetközi szinten egyaránt védjegyoltalom alatt áll, ezek közül kettő a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának formatervezési oltalma alatt van. Az Esentico rövidtávon az iparág robbanásszerű növekedésére számít, hiszen egyre több vállalkozás számára fontos, hogy a jelen piaci dömpingben kimagasló, egyedi és különleges termékkel szolgálja ki vásárlóit.

Ennek egyik legfontosabb eszköze a MAKKA® brand szélesebb fogyasztói körrel való megismertetése, ugyanakkor elengedhetetlennek vélik a termék külföldi piacokon való megjelenését is. Az általuk gyártott készítményeknek már viszonylag széles vásárlóköre van Romániában, de Európa-szerte is törekednek a bővítésre.

A cikk megjelent: http://blog.rsmdtm.hu/2014/10/mindig-megprobalunk-egy-kicsit-masok-lenni-mint-a-tobbiek-kozeppontban-az-innovacio/#more-7449

Nyomtatás